تلفن تماس : – (پاسخگویی از ساعت 9 الی 20 شب، ٧ روز هفته به جز روز های تعطیل)

برای تماس با فروشگاه از راه های زیر اقدام نمایید :

موارد بسیاری وجود دارد که باعث می شود تا کاربران عزیز آی‌تی‌لپ با ما ارتباط گرفته و هم صحبت شوند. بر همین اساس ما راه های مختلفی برای گرفتن ارتباطی ساده و راحت برای کاربرانمان در نظر گرفته ایم. شاید نیاز به مشاوره داشته باشید و ندانید که با پول خود بهترین دستگاه موجود کدام است، در این صورت می توانید با دو شماره ای که در بالا قرار داده شده است تماس حاصل فرمایید. اما اگر نکته نظر یا پیشنهاد و یا مشکلی در سایت وجود دارد، خیلی خوش حال می شویم از طریق فرمی که در پایین همین صفحه تعریف شده با ما ارتباط بگیرید.

آدرس فروشگاه بر روی نقشه :

اطلاعات فروشگاه آی‌تی‌لپ

برای راحتی خیال خریداران عزیز، ما آدرس و به نوعی مکان فیزیکی خود را در این بخش تعریف کرده ایم تا هم در صورت بروز مشکلی در خرید بدانند باید به کجا مراجعه نمایند و هم آنهایی که قصد خرید حضوری دارند، بتوانند به سادگی اینکار را انجام دهند. خوش حال می شویم در آی‌تی‌لپ شما را زیارت کنیم!

برای تماس با فروشگاه از فرم موجود استفاده کنید:

فرمی که در سمت راست مشاهده می کنید، می تواند نظرات، پیام ها، سوالات و حتی برای مشاوره جهت خرید لپ تاپ و سیستم های کامپیوتری استفاده شود. پس از آنکه شما برای ما پیام ارسال کنید، ما آن را خوانده و سعی می کنیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل کنیم.

توجه :

شماره های موجود در بالا این صفحه به شما برای گرفتن مشاوره کمک خواهند کرد و اگر سوال – پیشنهاد و نظری دارید، بهتر است تا از فرم موجود در همین صفحه استفاده کنید، پیام شما برای ما با ارزش بوده و به آن پاسخ خواهیم داد!

راه ارتباطی متنی با فروشگاه :